Subject: Vs: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste avamise taotlus.
From: "Hannes Alekand" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 08:55:59 +0200

Tere!

Saadan taotluse.

Parimate soovidega,

Hannes Alekand

Haridus- ja Teadusministeerium

tehnoloogia juhtimise osakonna arendusjuht

tel 7350321, 5659515

[email-masked]

  _____

Saatja: Hedi Stenman
Saadetud: kolmapäev, 31. jaanuar 2024 15:59
Adressaat: Hannes Alekand
Teema: RE: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste
avamise taotlus.

Tere

Teenuse avamiseks toodangus palun saatke digitaalselt allkirjastatud
taotlus.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Hannes Alekand <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 31, 2024 3:31 PM
To: Hedi Stenman <[email-masked]>
Subject: Vs: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste
avamise taotlus.

Tere!

Palun avage Haridus- ja Teadusministeeriumi alamsüsteemile
GOV:70000740:etisv6  äriregistri X-tee teenus arireg/klassifikaatorid_v1/
ka toodangu keskkonnas.

Parimate soovidega,

Hannes Alekand

Haridus- ja Teadusministeerium

tehnoloogia juhtimise osakonna arendusjuht

tel 7350321, 5659515

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Hedi Stenman
Saadetud: reede, 5. jaanuar 2024 09:15
Adressaat: Hannes Alekand
Teema: RE: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste
avamise taotlus.

Tere

Head alanud aastat!

Testis on Haridus- ja Teadusministeeriumi alamsüsteemile
GOV:70000740:etisv6  on nüüd avatud äriregistri X-tee teenus
arireg/klassifikaatorid_v1/

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Hannes Alekand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Tuesday, January 2, 2024 9:54 AM
To: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste
avamise taotlus.

Tere ja head uut aastat!

Meile avatud teenuste ETISesse arendamise käigus tekkis vajadus ka
klassifikaatorite teenuse järgi:

ee-test/GOV/70000310/arireg/klassifikaatorid_v1/v1

Kas peaksime selleks tegema uue taotluse või saame selle lihtsamalt lisada
juba olemasolevale?

Parimate soovidega,

Hannes Alekand

Haridus- ja Teadusministeerium

tehnoloogia juhtimise osakonna arendusjuht

tel 7350321, 5659515

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Hedi Stenman
Saadetud: esmaspäev, 18. september 2023 10:24
Adressaat: Hannes Alekand
Teema: RE: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste
avamise taotlus.

Tere Hannes

Selle vastusega läks tõesti aega, üldjuhul avatakse päring 5 tööpäeva
jooksul (tegelikkuses siiski kiiremini).

testis ja toodangus on Haridus- ja Teadusministeeriumi alamsüsteemile
GOV:70000740:etisv6 avatud nüüd äriregistri teenused:

esindus_v1

lihtandmed_v2

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Hannes Alekand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, September 18, 2023 9:33 AM
To: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste
avamise taotlus.

Tere!

Saatsin Teile eelmise nädala teisipäeval ETISele e-äriregistri teenuste
avamise taotluse. Kuna mulle ei ole jõudnud tagasisidet, siis küsin, kui
kaua võiks taotluse lahendamisega aega minna?

Parimate soovidega,

Hannes Alekand

Haridus- ja Teadusministeerium

tehnoloogia juhtimise osakonna arendusjuht

tel 7350321, 5659515

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Hannes Alekand
Saadetud: teisipäev, 12. september 2023 12:43
Adressaat: Hedi Stenman
Teema: Vs: Eesti Teadusinfosüsteemile E- äriregistri x-tee teenuste
avamise taotlus.

Tere!

Saadan teile taotluse e-äriregistri x-tee teenuste avamiseks Eesti
Teadusinfosüsteemile (ETIS).

Parimate soovidega,

Hannes Alekand

Haridus- ja Teadusministeerium

tehnoloogia juhtimise osakonna arendusjuht

tel 7350321, 5659515

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Hedi Stenman
Saadetud: esmaspäev, 12. juuni 2023 12:29
Adressaat: Hannes Alekand
Teema: RE: E- äriregistri Haridus- ja Teadusministeeriumi
administraatorkasutaja päring

Tere

Haridus- ja Teadusministeeriumil on olemas leping e-äriregistri ja
e-kinnistusraamatu kasutamiseks, administraatorkasutaja on Indreks
Riisalu.

Soovitame äriregistri teenuseid kasutada üle X-tee.

X-teel teenuste avamiseks palume saata digitaalselt allkirjastatud
taotluse (näidis lisatud manuses)

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Hannes Alekand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, June 12, 2023 10:17 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: E- äriregistri Haridus- ja Teadusministeeriumi
administraatorkasutaja päring

Tere!

Soovime Eesti Teadusinfosüsteemi e-äriregistriga liidestada ja hakata
kasutama API teenuseid. Sellega seoses tekkis meil küsimus, kas Haridus-
ja Teadusministeeriumil on olemas e- äriregistri administraatorkasutaja
või kes saab äriregistri teenuseid ETISe jaoks avada.

Parimate soovidega,

Hannes Alekand

Haridus- ja Teadusministeerium

tehnoloogia juhtimise osakonna arendusjuht

tel 7350321, 5659515

[email-masked] <mailto:[email-masked]>